Contactgegevens en bereikbaarheid bureau van de orde
Medewerkers bureau van de orde:
mw. mr. Amke de Visser (adjunct-secretaris / bureaudirecteur)
mw. mr. Karin de Meij (stafjurist)
mw. mr. Anita Land (stafjurist)
mw. mr. Marieke Koeton (stafjurist)
mw. Cher Lorenz (secretaresse)
mw. Bianca Fratantuono-Maartens (secretaresse)
mw. Fatma Deger (secretaresse)
Bezoek- en postadres bureau van de orde:
Leeghwaterlaan 26
5223 BA 's-Hertogenbosch
(op enkele minuten loopafstand van het centraal station)
Telefoonnummer: 073 - 691 17 86 | E-mailadres: info@advocatenorde-oostbrabant.nl
Het bureau van de orde is telefonisch bereikbaar op:
- maandag t/m donderdag van 09.00 uur tot 12.30 uur en van 13.00 tot 17.00 uur
- vrijdag van 09.00 tot 12.30 uur
BEREIKBAARHEID ZOMER 2025
Van maandag 7 juli tot en met vrijdag 15 augustus 2025 is het bureau van de orde van advocaten Oost-Brabant op aangepaste tijden telefonisch bereikbaar. U kunt ons uitsluitend in de ochtend tussen 9:00 en 12:30 uur bereiken.
In geval van spoed kunt u een e-mail sturen aan info@advocatenorde-oostbrabant.nl. Een medewerker zal dan zo spoedig mogelijk contact met u opnemen.