Contactgegevens en bereikbaarheid bureau van de orde

 

 Pand Leeghwaterlaan - bijgesneden


Medewerkers bureau van de orde:

mw. mr. Amke de Visser (adjunct-secretaris / bureaudirecteur)

mw. mr. Karin de Meij (stafjurist)

mw. mr. Anita Land (stafjurist)

mw. mr. Marieke Koeton (stafjurist)

mw. Lies van Etten (hoofd secretariaat)

mw. Cher Lorenz (secretaresse)

mw. Bianca Fratantuono-Maartens (secretaresse)

 

Bezoek- en postadres bureau van de orde:

Leeghwaterlaan 26
5223 BA  's-Hertogenbosch
(op enkele minuten loopafstand van het centraal station)


Telefoonnummer: 073 - 691 17 86   |   E-mailadres: info@advocatenorde-oostbrabant.nl

Het bureau van de orde is telefonisch bereikbaar:

- van maandag t/m donderdag van 09.00 uur tot 12.30 uur en van 13.00 uur tot 17.00 uur
- op vrijdag van 09.00 uur tot 12.30 uur

 

TELEFONISCHE BEREIKBAARHEID BUREAU VAN DE ORDE TIJDENS VAKANTIEPERIODE

In verband met de vakantieperiode is het bureau van de orde vanaf vrijdag 14 juli 2023 tot maandag 4 september 2023 iedere werkdag telefonisch bereikbaar van 9:00 tot 12:30 uur. Per e-mail is het bureau de gehele werkdag bereikbaar.

 

In dringende gevallen kunnen balieleden contact opnemen met de adjunct-secretaris/bureaudirecteur mevrouw mr. A. (Amke) de Visser via het mobiele nummer op het besloten gedeelte van de website (inloggen met advocatenpas).